Tuesday, 6 January 2015

Selamat tahun baru 2015

Posted by Sizuka at 9:38 pm
Assalamualaikum wbt

Lama betul tak bersiaran..
Twin Double H pun dah hampir 3 bulan.
Alhamdulillah dah tembun2 dah depa.. hik3.

9hb ni patut dah naik kerja.. tp sy amik cuti dan naik pada 15hb..
Senang nak kira kat pengasuh nnt..

Sedih rasa nak tinggal twin bila g kerja nanti di saat mereka sekarang dah pandai macam2.. huhu..
Harap2 pengasuh sayang la kat diorang ni dan jaga dengan baik..
Kalau ikutkan hati nak berenti je keja ni.. huhu

Selamat tahun baru kawan2.. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas..
Semoga urusan kawan2 dalam bertreatment dipermudahkan dan diberkati oleh Allah SWT..
Semoga kita semua dipermudahkan rezeki juga... In Shaa Allah.
Aamiin Ya Rabbal Alamin...

5 comments:

aquagugurl said...

Happy New Year, dear.meh la share gambor twin Double H..

nuriz iman said...

Amin..semoga twins sentiasa sihat sejahtera dan tembun2 selalu.,hihi..

MAWADDAH said...

Lama juga x menjenguk di sini...lap u dabel H..dari triplet YHH ;)

sweet tooth said...

happy new year...Smg double H membesar menjadi anak yg soleh... smg Allah permudahkan for the rest of us, in everything we do...amin...

Nolly Aimewitue said...

Amiinnn

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea