Thursday, 24 April 2014

Support Group TTC melalui Whats App

Posted by Sizuka at 11:34 pm

Assalamualaikum readers... cess budget ramai baca blog haku nih.. kui3 :p

Alhamdulillah kini dah memasuki penubuhan group whats app yg ketiga yg dipelopori oleh kami... Chewahh.. Group2 lain pun ada tp ni kesinambungan dari group kami sendiri..

Melalui group ni kami memberi sokongan di antara satu sama lain.. Dan baru2 ni juga kami berkesempatan buat gathering di sebuah hotel di shah alam.. Meriah.. dan gembira sgt jumpa kawan2 yg satu kasut dgn kita.. Masing2 bagaikan sudah lama kenal dan seperti adik- beradik. Semoga ikatan ukhuwah ini akan berkekalan sampai bila2..

InshaAllah sy akan buat entry khas mengenai gathering ini.. :)

Kepada sesiapa yg berminat utk menyertai group kami, boleh emel kepada sy nama, no tel dan cerita serba sedikit mengenai diri anda dan ttc..

sweetbaby.cutebaby@gmail.com

3 comments:

Just Me. The Mrs said...

I think this is a good effort. Sebab tak semua yang memahami perasaan kita. Keep it up!

CIK PUAN TIPAH said...

nak join..hihi. nnt sy email detail.

cenetos said...

menarik nak join..hehe penting ada kawan utk support each other kan.. ;)

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea