Monday, 3 March 2014

Status embryo sebelum ET

Posted by Sizuka at 1:43 pm

Sekarang ni sy diserang penyakit M.. Malas gilerrr nak update blog... adehhhh...

Apa2 pun still flashback yer..

2 hari selepas OPU, sy ada msg doc bertanyakan ttg status embryo sy.. Tapi hanya keesokkan hari baru doc reply..

Ovum sy yg 3 tu rupa2nya, 1 matang, 1 x matang dan 1 x normal..

Dan baru satu jer yg menjadi embryo.. masa dpt berita ni saya dan suami otw ke temerloh.. ikut rombongan pengantin.. apa lagi, terus la menangis sampai tersedu-sedu. Sedih sgt2.. Sejam lebih jugak mcm tu...

Tapi alhamdulillah,  2 hari lepas tu, wasap doc lg. Dan alhamdulillah ade 2 yg jadi embryo... doc ckp akan transfer dua2 ti ke dalam rahim saya.. hilang sedikit kegusaran di hati.. Redha... Dan sy bakal x de frozen embryo... Semuanya kami serahkan kepada Allah.. Tawakal... Sebab dah usaha sebaik2nya..

Ok.. sambung next entry mengenai ET day..

6 comments:

mag said...

ehemm..saspennye :D :D
all the best sizuka... inshaallah

i zee said...

Semoga semuanya berjaya! Saya doakan :)

iya said...

semoga ada rezeki anak kali ini yeee.inshaaAllah.
good luck sizuka... :)

me.liyana said...

semoga berjaya dear...insyallah ada rezeki =)

Nurul Asma' said...

May Allah helps you always sizuka...

Mrs Opi said...

semoga berjaya....makin berdebar plak tunggu next entry :)

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea