Monday, 10 March 2014

Happy 29th Birthday to Me!

Posted by Sizuka at 6:29 pm

Alhamdulillah.. Syukur padaNya kerana pada 4 February 2014 lepas genap umur saya 29 tahun. Tahun ni last nak enjoy2 sbg 20's sebelum usia masuk 3 series tahun depan.. hahaha...

Tahun ni just celebrate kat hospital sbb lepas ET tu sy kena warded utk bedrest.. Mmg ni satu pengalaman dan sejarah dalam hidup saya.. Husben belikan 2 slices kek secret recipe.. hehe..

Utk hadiah ulang tahun kelahiran ini saya cuma mengharapkan hadiah yg paling bermakna dlm hidup iaitu positif beta hcg dan sekaligus merealisasikan impian kami utk menjadi ibu dan ayah.. Semoga Allah permudahkan segala urusan kami. Amin...

11 comments:

ieda jeff said...

happy besdey... ;)

Mizz L said...

happy besday sizuka..mudah2han.

Sash said...

Happy birthday! Moga doa dan harapan dimakbulkan Nya. InsyaaAllah :)

sweet tooth said...

Happy belated birthday Sizuka. May Allah Bless you always and Grant you Rahmat Dunia Akhirat... May all your dream come tru, dgn izin Nya...

Muzai Samilan said...

happy birthday.. amin amin amin aminnnn... saya doakan sis

Bunga Lily said...

Hb to u :)
Amin ya rabbal alamin... Semoga cepat2 jadi mummy... InshaAllah

iya said...

happy birthday sis!!! semoga mendapat keberkatan dunia akhirat.inshaaAllah dgn izinNya akan ada rezeki anak nanti.hehe.same age rupenye kite niiii.but iya still rasa younger than that...hahahaha ;)

Nur Hana Law said...

Happy birthday.. Tahun lepas juga Hana celebrate birthday 20's yang terakhir. Bukan dalam hospital tapi dalam pantang. Moga2 Sizuka cepat2 dapat baby yg cute cute jugak.

aNis LeMoN aBu said...

Happy belated bday sizuka! Sepatutnya kita sebaya. Tapi i baruu je 28 6bulan lepas. Hehe. Dasarrr nk menjadi awet muda selamanya. Eh bukan selamanya tapi lama sikit. :D

I doakan sizuka dapat BFP lepas tu i pulak menyusul :)

Suwaibah YS said...

Happy belated besday...
May all ur wishes come true

hurmm... sue tahun ni dah jejak 3 series.. T_T

Rose Azadir said...

Happy birthday dear...Assalamualaikum…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer…

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea