Thursday, 5 December 2013

Kuat Makan

Posted by Sizuka at 8:38 am
Lately ni saya jadi kuat makan..
Breakfast, lunch n dinner kebanyakkannye amik yang berat2..
Memang terasa badan naik..
Terutamanya kat perut dan muka..

Saya tau bila makan lebih, akan beri effects pada badan..
Tapi kan saya rasa macam, "Ahhhh tak kira, nak makan jugak"...
Huhuhuhu...
Tak tau la kenapa..
Dah la berat badan memang susah nak turun..


6 comments:

Mizz L said...

xpe sizuka. pegi jogging je xda bdan naik L hr tu penah dtg benda cmni berselera sgt2. Hari2 g jogging. tp bila dh slera kurang buat seminggu skali je.

umi sufi said...

xpe..me pun kdg2 rasa mcm tu..normal la,kita kan manusia..hehe

iya said...

hihihihi..paham paham paham.tahu akan naik nnt.tapi nak gak makan... :)

BaTiK_PiNk said...

Takpe Yana, selera bermusim...ada masa rasa nak makan sangat, ada masa makanan sedap depan mata pun tak de la terasa nak makan sangat....yang penting Yana makan makanan yang sihat dan berkhasiat.

Noli said...

sama la dgn kita....xpantang mkn dah...smua nk dimakannya...:)

cikji said...

kiki samalah kitewww tp cikji jenis makan sikit2 je tapi kerap. tp xgemok2 jgk, sadisss :(

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea