Tuesday, 1 October 2013

Dah makin sihat

Posted by Sizuka at 3:31 pm

Alhamdulillah selepas 5 hari, demam saya pun dah baik.. hari ni mudah2an tak tetiba demam.. cuma rasa mual2 di tekak dan terase pahit..

Sepanjang x sihat, hubby yg menjaga.. bangun tengah2 malam utk prepare ubat, amik air, picit kepala, basahkan tuala dan letak kat dahi.. macam2 lagi la... Sayang sangat2 kat abang... Alhamdulillah TQ Allah...

Terima kasih kepada rakan2 yg banyak mendoakan saya.. sesungguhnya Allah SWT jua yg membalasnya..

Harap2 demam ni setakat di sini saja... Sebab khamis ni kami nak pi kuching, sarawak.. ohoooo hoiiii!!! (ala-ala dato m daud kilau)..

Mode: Semangat berkobar-kobar.. :)

4 comments:

BaTiK_PiNk said...

Nasib baik Yana sembuh dari demam sebelum pergi bercuti...apa2 pun jaga kesihatan badan tau! Time sakit ni lah baru nampak pasangan jaga kita macam mana... :)

Shazrina said...

alhamdulillah...moga enjoy di sawarak nanti!

nuriz iman said...

Enjoy yourself,jaga diri baik2 sizuka,baru pulih tu.makan banyak protein untuk pulihkan tisu-tisu badan ok!

Jumria Alimuddin said...

Salam...

Ni dah khamis....msti dah smpai s'wak....enjoy ur holiday :)

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea