Wednesday, 24 July 2013

Menu 14 Ramdhan..

Posted by Sizuka at 8:54 am
Alhamdulillah hari ni dah masuk 15 Ramadhan.. Cepat sangat kan.. huhu... Dan hari ni saya sudah berpuasa setelah "bercuti" selama 7 hari...

Selama tempoh berpuasa, hanya sekali je x masak.. tu pun sebab balik kerja lambat. Mmg x sempat nak masak time tu..

Menu 14 Ramadhan semalam, ikan siakap masak lemak cili api dengan bacang muda... Bacang muda tu orang opis yang bagi.. Biasanya menu masak lemak letak bacang muda ni menu orang N9.. Sebelum ni mmg pernah makan masak lemak letak bacang muda ni.. Sedap... Sebab tu daku pun tergedik-gedik nak buat jugak bila dpt bacang muda tu.. hehe.. Bagi opismate2 aku, diorang mmg dah selalu makan sbb diorang dah mmg org noghori.. hehe..

Okey, hari ni nak masak apa pula??

Ikan siakap masak lemak cili api dgn bacang muda


ikan siakap masak lemak cili api dgn bacang muda, sayur kangkung goreng belacan, ulaman, sambal belacan.. sata dah kuih muih beli di bazar...



0 comments:

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea