Monday, 8 July 2013

CD25

Posted by Sizuka at 4:13 pm

Hari ni dah CD25..
Td tetiba rasa cramp kat bahagian pinggang..
Skrg ni pulak tetibe rase mcm berdenyut2 di ari2...
Oh apakah ini? Miss P, tolonglah pergi jauh2..
Sesungguhnya aku mengharapkan berita gembira di bulan Ramadhan ini..

6 comments:

BaTiK_PiNk said...

Sizuka, sama la kita....cycle Sizuka selalu ade simptom breast pain tak? Hari ni Yani CD23, dah dua tiga hari rasa berdenyut kat rahim kiri dan ari2....

Sizuka said...

Cycle2 yg sebelun ni mmg rasa breast pain.. tp utk cycle ni belum rasa lg..

berdenyut2 di rahim kiri tu adekah maknanya telur sedap maximum besar di ovary kiri? Dah check guna OPK? Sbb ade org mmg lambat ovulate..

BaTiK_PiNk said...

Oh ye ke? Yani tak tahu pun pasal tu? Jadi yang yani berBD dengan hubby CD10 hingga CD16 tu tak valid ke? skrg ni pun yani aktif berBD dengan hubby lepas CD10-CD16, cuma berselang hari la....mungkin betul juga cakap Sizuka tu, maybe yani pun ovulate lambat kot, tak kena dalam lingjungan CD10-CD16 tu.... herm....

Farhah said...

aminnn. moga dimurahkan rezeki :)

Sizuka said...

Selalunye org yg ovulate di antara cd10-16 ialah org yg biasenye mempunyai kitaran cycle yg tetap lingkungan 28 hari.. kalau cycle yani lebih drpd 28 hari, kemungkinan jugak yani ovulate lebih lambat.. boleh check guna OPK utk pastikan.. ade sesetengah org rajin berBBT.. sy x rajin, jd lebih mudah guna OPK..

ShaSa RosSa said...

semoga ada rezeki buat sizuka...sha kecundang cycle ni..lepas 2 hari delay period..pagi tadi check suhu drop..xpela..cuba next cycle on ramadhan pulak..moga ada rezeki buat sha dan semua kawan2x ttc..amin..

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea