Sunday, 30 June 2013

Sibuk...

Posted by Sizuka at 12:48 pm

Hai... lama betul x update blog.. sibuk sgt2.. alasan kan.. haha..

Sejak akhir2 ni asik kene outstation je.. 11-13 Jun aritu ade kursus di Melaka.. Pastu 24-27 Jun pilak ade bengkel di Port Dickson dan 2-5 Julai depan pulak ade monitoring Alor Setar..

Kesian kat cik abang asik kene tinggal je. Nak ikut x boleh sebab kerja kan..

Hari ni dah cd17.. Harap2 ade miracle bulan ni.. Aminnn... Usaha tetap usaha jugak walaupun asik kene outstation jek.. hehehe..

2 comments:

BaTiK_PiNk said...

Oh, kita nyer tarikh period dekat2 ye Sizuka...Yani dah CD15 hari ni...ada baki 1 hari lagi untuk berBD secara sungguh2....huhu....

Sizuka said...

Sy pulak ade 2 hari lg utk usaha sungguh2 sblm g alor setar..

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea