Sunday, 19 May 2013

Urut.. kali ni bawak adik..

Posted by Sizuka at 11:39 pm
Hari jumaat lepas, pergi mengurut lg.. kali ni adik saya ikut. Lepas bersalin, badan dia sakit2.. Dia kurang rest dan baby menyusu badan.. Pastu nak perah susu lg kan.  Suami die pulak jauh.. hujung minggu lah baru jumpa..

Mase g ngurut ni, saya sedang CD3.. macam biasa, urut di perut saja.. Kali ni rahim teralih sedikit ke kiri.. Maka, ibu maryam betulkan kembali.. Rahim saya ni mmg syok sgt duk kat kiri.. huhu...

Diam x diam, dah 5 bulan lebih sy berulang urut ngan ibu maryam ni.. Saya suka sgt berurut dgn dia.. Dia urut kuat tp x sakit pun.. dan badan pun x de lebam sana lebam sini...

Selesai urut dlm 25 minit.. turn adik saya pulak.. adik sy nak urut 1 badan.. oh ya, adik saya cakap, mase sengkak rahim, die rase sakit.

Tapi kenapa sy langsung x rase sakit? Setiap kali sengkak rahim, x pernah pun rase sakit. Sy dah mencuba dengan 5 tukang urut. Semua x sakit.. Sbb tu la kdg2 saya rasa mcm antara percaya dan x percaya bila org kata sakit.. ape2 pun syukur sgt.. klu sakit, pasti saya serik.. x gitu.. dan badan setiap orang pun x sama kan...

Oklah.. selamat malam.. esok keje lor.. huhu.  Zzzz....

4 comments:

BaTiK_PiNk said...

Bila baca ramai TTCian yang berurut, teringin rasa nak berurut semula...haish, mencari masa sebenarnya ni...bukan apa, rumah nenek yang tukang urut tu kemain jauh...bercinta nak pergi, dah la selalu ramai org berurut pada nenek tu, lambat sedikit sampai..alamatnya menunggu lama ler...

Sizuka said...

Bile ade mase free, cepat2 block the date ok.. hehe.. InsyaALLAH berurut pun satu ikhtiar jugak kan.. yg penting, carilah yg betul2 pandai.. Mcm ibu maryam ni, Alhamdululillah sedap urut dgn dia...

Sizuka said...

**Alhamdulillah... Typing error.. huhu

cikji said...

yeay,kita serupa! insyallah harap2 ada harapan untuk kita.
btw,cikji letak awak dlm bloglist "kami nak baby"

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea