Sunday, 26 May 2013

Temujanji dgn Dr. Adilah

Posted by Sizuka at 12:10 pm

Assalamualaikum wbt..

Di saat entry ini di taip, saya berada dlm kereta.. perjalanan pulang dr kedah ke umah sy.. InsyaAllah kalau xde aral, 7 jam sampai le.. Balik ni adik ipar yg drive.. Mase pergi saya dan adik yg drive.. Adik sy ni ngan suaminye masih PJJ.. InsyaAllah before puasa, suaminya akan pindah duk sekali sbb dah dpt keje baru..

Berbalik pada tajuk, esok iaitu 27hb 5, saya akan bertemu dgn dr adilah di hospital pantai, bangsar.. Saya call utk wat appointment pd 17hb 5, tetibe nurse suh dpt pada hari itu juga.. tp x dpt la.. sbb masa tu sy kat tempat keja.. klu nk pi bangsar time tu dekat 2 jam jugak ambil masa..

Temujanji ini juga adalah temujanji pertama jumpa doktor utk tahun 2013.. last jumpa ialah pada oktober 2012 di lppkn.. masa buat iui.. tp failed.. belum rezeki.. 7 bulan stop dan mencuba secara tradisional..

Semoga Allah permudahkan  dan memberkati segala usaha dan perjalanan kami.. Ameen...

Kawan2 yg ade experience ngan dr adilah, share la yek...

3 comments:

nuriz iman said...

semoga dipermudahkan..amin..

sweet tooth said...

Smg dipermudahkan :-) lama dah i x jumpa doctor... kem salam eh... huhuhuhu (mcm la doc ingat kt i...)Apa2 pun, nanti update ok.

@izY@N said...

Salam kenal..saya pun first iui buat kt lppkn.. Ingat 2nd time ni nak try dr adilah..nanti share perkembangan ngan dia ye

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea