Friday, 12 April 2013

Urut lagi..

Posted by Sizuka at 7:01 pm

Assalamualaikum wbt..

Ptg td saya dah call ibu maryam.. Malam ni kami akan ke rumah die utk urut.. Dah lama sy x gi urut.. Dalam sebulan lebih kot.. Suka sgt ibu urut.. Sedap dan x sakit.. Stock air halia dan air kunyit pun dah lama habis..

Mungkin saya akan terus pergi mengurut sampai bulan june ini sebelum kembali semula ke perubatan moden.. Tp klu diizinkan Allah saya dah pregnant dulu alangkah gembiranya kan.. InsyaAllah..

Oktober lepas, saya menjalani IUI pertama saya di LPPKN.. Tapi utk kali kedua ni plannye ngan dr adillah.. Kawan2 please bagi review... Sy sebenarnya masih x puas walaupun dah baca banyak tentang dr adillah.. Blog beliau juga puas sy terokai.. Dan hati terus terpikat dengan cara beliau..

:)

6 comments:

sweet tooth said...

She is such a nice person personally, and a good doctor professionally. I selesa dgn dia. Tapi kena sabar la sket coz doctor ramai patient. Tapi x kisah pun beratur panjang...janji puas hati. Doctor x pernah rushing her consultation walaupun patient dia ramai.

sarah said...

Btol tu sweet tooth..jom join whtsapp ttc sweet tooth..do contact me: 0122193870. Sarah.

Anna said...

watsapp ttc?....nak join bleh..huhuhu

Mrs Zamzuri said...

nak join jugak whatsapp ttc boleh?

Sizuka said...

beri no tel kat emel sy sweetbabycutebaby@gmail.com.. nnt sy akan maklumkan pd admin

Sizuka said...

beri no tel kat emel sy sweetbabycutebaby@gmail.com.. nnt sy akan maklumkan pd admin

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea