Saturday, 2 March 2013

Ke Puchong lg utk berurut

Posted by Sizuka at 7:37 am
Assalamualaikum wbt..

Kene update laju-laju.. Nak siapkan laporan yg bos minta.. hehe

Selasa lepas (26/2), kami ke puchong lg. Berjumpa dengan ibu maryam.. Sudah sebulan x jumpa.. Sampai je rumah dia, terus dia urut saya..  Alhamdulillah, rahim saya dah tak lipat lagi.. Dan sudah kembang wlupun belum lg sepenuhnya.. Syukur sgt2.. Ibu pesan pantang betul2 apa yg dia pesan.. Saya hanya mengiakan dan akan cuba sebaik mungkin kerana ini semua ikhtiar untuk mendapatkan zuriat kami..

Semoga dengan izin daripada Allah SWT, saya akan berjaya pregnant.. insyaAllah.. Amin...

Oh ya, saya juga top up air halia dan air kunyit sbb dah habis. Kali ni beli 5 botol.. Dan target dalam masa 3 minggu habis.. Lepas tu, kami akan pergi ke rumah ibu maryam lg..

Dengan ibu maryam ni, saya suka cara dia urut.. Memang setiap kali berurut, dia akan buat urut sengkak.. Saya suka, sbb sedap dan tak sakit.. haha.. Lain kali, saya ingat nak mintak ibu urut satu badan pulak lah... Yolah, hari2 pergi kerja, sekali sekali urut satu badan best jugak kan...

Hmm ok lah.. Sambung buat kerja.. Hati ke laut sikit, sbb hari ni kan Jumaat.. hihi

12 comments:

pink.plate.liyana said...

dear..boleh mintak details ibu Maryam tak..and die urut tak sakit kan..hehe

Suwaibah YS said...

hah, sue pun baru nak request benda yang sama.. hee.. kalau x keberatan , boleh share no fon ke.. :)

Sizuka said...

emel awak pls..

Sizuka said...

emel awak pls..

pink.plate.liyana said...

lyane9@yahoo.com.my

tq mucho ;)

Umaira Umar said...

Salam..umaira pon nak contact # ibu Maryam boley?? nanti email ya...

denganizinallah@gmail.com

tq ya...

Sizuka said...

dah emel tp fail. ade emel lain x?

Sizuka said...

dah emel.

Maria said...

assalamualaikum,..maria pon nak no contax ibu maryam blh?
mariaAroff@gmail.com

rafidah said...

Salam...saya pun nak no contact ibu maryam.Blh? Ni emel saya rafidahsamad@gmail.com

Mama Damia said...

Slm sizuka.. Saya pun nk no contact ibu maryam tu.. Ni email saya: wf.akmar@yahoo.com.. Tq

sha said...

Assalam...sy baru baca blog awk pasal urut..boleh emel kat sy jgk x detail ibu maryam? Sy macam berminat nak mengurut dengan die.ini email sy
shakirafauzi87@gmail.com
terima kasih:)

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea