Monday, 21 January 2013

Menangis...

Posted by Sizuka at 6:49 pm
Assalamualaikum..

Semalam tgk tv saluran 131 Astro... Tengok citer Sekali Lagi lakonan Lisa Surihani, Shaheizy Sam dan Mia Sara Nasuha..  Sebenarnya dah banyak kali tgk.. Tapi ntah macam mana semalam boleh nangis lak... POYO giler aku nih... hahaha..

Hmm entahlah.. tgk keletah mia sara yg comel, manja, bijak n pandai cakap, membuatkan saya tetibe rasa sayu.. Saya pun mahukan cahayamata seperti dia..

Kalau saya telah dikurniakan cahayamata awal, tentu anak saya telah berusia hampir 2 tahun.. Apa2 pun semua ni perancangan Allah Taala.. Dia yang tahu segalanya.. Semua ni ada hikmahnya yang tersendiri...

Apa2 pun usaha kami untuk mendapatkan zuriat mmg x pernah putus.. 

1 comments:

::EIDA:: said...

Ida pun tgok citer tu smlm... hikhikhik.. ida pulak kalau ada baby, dah berlari dah kot dia? dah nak masuk 3tahun daaa... ;(

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea