Thursday, 10 January 2013

Berurut hari kedua dan ketiga..

Posted by Sizuka at 1:16 am
Assalamualaikum semua  :)

Alhamdulillah dah selesai dah sesi urut mengurut saya..

Malam semalam dan malam kelmarin kami ke rumah ibu mariam utk mengurut.. Kami pergi waktu malam.. Maklumlah waktu siang kan kerja.. Ibu mariam mmg x kesah kalau kita dtg malam dan dia faham waktu siang ramai yg kerja.. Utk urut ni, saya datang urut 3 kali berturut-turut..

Malam td saya menambah stock air halia dan air kunyit..

Sambil ibu mariam mengurut, kami byk bersembang.. tanya itu ini.. apa yg boleh dimakan, apa yg x boleh dimakan.. Macam2 la.. Ibu Mariam ni peramah jugak.. Slang pun x pekat Indonesia...

InsyaAllah lagi 2 minggu saya akan kembali ke rumah ibu mariam utk restock air halia dan air kunyit.. Dan mungkin urut sekali...

2 comments:

::EIDA:: said...

SIzukaaaa.............. ida kan pernah mintak pasal Ibu Mariam ni kan? Ibu Mariam ni email ida dah tadi.. pastu ida boleh lupe, sape ibu mariam ni? hahahhahaha!!!

Baca belog ni balik, baru tahu sebab ape ibu marian tu email ida... malunyeeee.... nak g email balik lah.... ;p

Sizuka said...

ieda, yg email tu bukan ibu mariam, tp saya.. :)

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea