Wednesday, 16 January 2013

Balik Kampung

Posted by Sizuka at 12:58 am
Assalamualaikum dan selamat pagi readers  :)

Kami baru saja pulang dari kg saya yg terletak nun jauh di utara..
Balik pun kejap jer.. Sebenarnya adik yang nak balik sbb nak bersalin.. Mula2 tu suami dia yg nak dtg ambil tp dah alang2 kami pun nak balik jugak, maka kami lah yg hantar adik balik ke kg.. hehe

Sabtu pagi2 jam 4 pg kami gerak, jam 10 pagi sampai.. Alhamdulillah..
Ahad malam, saya dan hubby pulang semula ke rumah dgn menaiki bas..

InsyaAllah 23hb hingga 29hb ni saya akan balik kg lg.. Harap2 adik dah bersalin.. Due dia 20 January.. Mak long x sabar bonar nak jumpa kamu baby..

ok.. tata..

1 comments:

Maryam said...

kg kat utara tu kat mana sizuka?

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea