Thursday, 18 October 2012

Mimpi di siang hari...

Posted by Sizuka at 7:11 pm

Semalam semasa di opis saya terlelap dek kerana terlalu letih kerana baru sampai dari terengganu plus x cukup tido.. Dipendekkan cerita, saya terlelap x lena pun.. Tido2 ayam je tp mimpi sesuatu..

Saya mimpi saya didatangi darah haid yg sgt banyak sampai bocor... Huhu.. Risaunye saya... Mintak2 la mimpi tu hanya mainan tido semata-mata.. Saya menyimpan harapan yg tinggi utk IUI ni...

P/s: hari ni 18 Okt 2012 = 11 dpiui

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Mamanurin said...

huhuhuhuhuh ari ke 12 leh check kan?hehehee..hope itu hanya mainan mimpi yer dik

aquagugurl said...

Sizuka,dun worry dear..mainan tido je tu..always think +ve,k..
:-)

Iklan jap..sizuka,if awk berminat nk beli beg tu boleh add sya kat fb (Dlici Ous Cake Chinta)..

Nissa Kawaii said...

Think +ve... Kna slalu ckp yg awk pregnant...ckp slalu...doa byk2 k

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea