Monday, 15 October 2012

Kursus 3 hari

Posted by Sizuka at 10:43 pm

Assalamualaikum..

Amik mase skit update padahal mate ngantuk sgt2.. dah 2 mlm x dpt tido lena..

Skrg ni sbnarnya saya berada di terengganu. Menghadiri kursus.. Bermula 14hb dan berakhir pd 16hb.. Memula mcm x yakin nak g, sbb baru je wat iui jek kan.. Hubby pun mcm x bg.. Tp last2 tawakal sahaja pada Allah.. Nak x nak, kursus ni mmg kene hadir jugak n dpt tau hari khamis lepas. Mmg last minute betul..

Apa2 pun tlng doakan yg terbaik buat saya..

"Ya Allah Ya Tuhanku, jika ada janin di dalam rahimku, lindungilah dia Ya Allah"

p/s: hari ni isnin 15 Oktober 2012 saya dah 8 dpiui...

Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

Baby Sokmo said...

salam..yakin boleh sizuka.. insyAllah semua di bwh lindunganNya

Carmello said...

Insyaallah Sizuka.. Semoga rezeki awak kali ni.. Doa banyak2...=)

Mrs Sweet said...

Salam Sizuka..
InsyaAllah semoga berjaya ye.. Jaga diri lelok tau.. :-)

Nissa Kawaii said...

Insyaallah....!!

PutriesNoora said...

insyaAllah..aminnn

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea