Saturday, 20 October 2012

Harapan tinggal harapan...

Posted by Sizuka at 9:06 am

Start dari semalam saya dah mula sakit di pinggang, ari-ari dan lenguh2 satu badan. Cik B pun sakit n sensitif.. Ya, inilah petanda bahawa cik P akan datang menjengah.. Huhu

Dan pagi sejurus bangun tido saya terus wat UPT.. Ternyata benar sangkaan saya.. Negatif.. (13dpiui)

Syukur kerana saya masih boleh mengawal perasaan.. Hubby pun saya dah bgtau ttg simptom2 nak period..

Dupasthon saya still makan lg.. Ade 3 hari lagi utk dihabiskan.. Sebenarnya dalam hati ni tetap mengharapkan IUI ni berjaya.. Selagi belum dtg period... Kerana kuasa Allah SWT tidak siapa yg tahu...

Tapi sekiranya masih belum rezeki kami bulan ini, insyaAllah lepas dtg period je kami akan cuba lagi.. Akan terus call lppkn utk wat temujanji baru.. Doakan yg terbaik utk kami ye.. Cyg korang...

Published with Blogger-droid v2.0.6

7 comments:

Mamanurin said...

Dear, sanggup jugak nak buat UPT, mama kalau setiap kali buat treatment, mmg takut sangat nak buat UPT huhuhuuu

Sizuka said...

Mula2 tu mmg mcm x nak wat test UPT tu.. Tapi x tau la, tetibe rase nak wat sgt wlupun dlm hati ni mcm dah dpt agak..

::EIDA:: said...

Tak pe dear.... Gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya.. kan... Cuba lagi.. ALLAH nak uji tu.. =)

Nissa Kawaii said...

Mcm sy ckp tadi....be strong!!!! Sy tau awk tabah trime ujian ni.....t.care ok!!!!

aquagugurl said...

sabar dear..+ve,k..

umie shafizalina said...

InsyaAllah...Bersabarlah...

Atie Nash said...

Sabar ye..awak tabah orangnya

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea