Thursday, 11 October 2012

Cuti kat rumah..

Posted by Sizuka at 11:00 pm

Assalamualaikum..

Hari ini 11 Okt 2012 = 4 dpiui

Selepas IUI 8.10.12 lepas (isnin), saya amik cuti utk berehat di rumah.. Hari IUI tu mmg dah dpt MC kan.. So saya terus je sambung sampai jumaat ni.. Malas lah nak tanggung risiko g keje. Lgpun kene drive jauh.. 42km sehala.. Cuti tahunan masih byk. Lagipun besttt duk umah wlupun tinggal sorang2. Hik3...

Duk kat umah, sy byk rilex2 je. Lepak2 n baring2 depan tv.. Tp ade gak la memasak, membasuh (mesin basuh yg basuh) n mengemas sikit2.. Tp x de la buat keje berat2...

Pada semua rakan2 yg mendoakan, saya ingin mengucapkan terima kasih dan terharu sgt. Semoga makbul doa rakan2 sekalian. Aminnn.. Semoga Allah merahmati kamu semua...

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

::EIDA:: said...

Take care! Semoga ada berita baik untuk awak.. =)

CIK PUAN TIPAH said...

Take care..

Baby Sokmo said...

bagus2.. sizuka rehat betul2..bg baja kat dia (eh dorang) hehe.. insyAllah akan ada berita baik lg utk geng2 ni.. :) jumuah mubarokah!

Mamanurin said...

heheh bestkan dapat dok kat rumah! moga dipermudahkan Allah segalanya

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea