Monday, 24 September 2012

CD3 dan temujanji di LPPKN

Posted by Sizuka at 7:23 pm
Assalamualaikum wbt..

Hari ni saya dah CD3...  :)

Walaupun entry yg lepas saya harapkan satu tanda yg baik sbb breast sakit2 dah seminggu (nak pregnant ler tu), akhirnya cik P jua yg menjelma...

Perasaan? Ntah la.. Biase2 je... Sbb dah set mind dah, kalau x pregnant, nak jumpa doc n nak discuss what's next? Lg satu sbbnye, mase CD1 tu (Sabtu 24 Sept).. kami dah plan nak g Cameron Highlands.. Tido kat sana... Menghabiskan cuti hujung minggu sambil menghirup udara segar....Perasaan happy dah mengatasi rase sedih.. kui3.. Utk ini, saya akan share next entry yer.. InsyaAllah...  :)

Tapi apa2 pun, saya tetap bersyukur kerana period saya datang pada waktunya.. Cycle saya agak pjg sedikit iaitu average 35 hari per cycle.. Cycle yg ini, kitaran saya 34 hari berbanding sebelum ni iaitu 40 hari... Alhamdulillah mungkin berkat urut perut ngan mak cik ramlah (dgn izin Allah).. Perubahan yg positive...

Tapi pada cycle yg sebelum ini (delay sehingga CD40), saya ade rase sedih n kecewa gak la... Yelah, period masa tu mmg dah delay (dah feel mcm org pregnnat... kui3) + period 1st day dtg betul2 pada pagi raya... Kiranya pagi raya tu saya x dapat semayang raya... Kempunan nak pakai telekung baru pemberian hubby di pagi raya... Uhuk....



OK.. habis bab period...

Td saya baru je call LPPKN... Rabu ni saya ada appointment jumpa doc.. 1st time jumpa doc.. Harap2 semua result saya ok tiada masalah... Amin... Plan kami, bulan ni nak wat IUI... sebenarnye plan nak wat IUI ni datangnye dr doc hamid arshat mase bulan june lepas.. tp tangguh sbb masa tu sy sibuk..

Kalau ade sesapa yg appointment di LPPKN rabu ni jugak, bgtau la.. boleh kita berkenalan  :)

9 comments:

Carmello said...

Semoga semuanya baik2 saja erh sizuka..
Kalau kat Labuan ni ada kemudahan buat iui macam kat KL..mesti saya akan try juga..=)

Sizuka said...

InsyaALLAH.. doakan yg terbaik utk sy ye..

aquagugurl said...

Amin..moga2 result awak okey so boleh le proceed iui pulak..gud luck sizuka for iui..saya n husband mmg try secara natural je sbb hubby x mo buat iui..hope ada rezeki kita nanti :-)

Sizuka said...

InsyaAllah.. doakan yg terbaik yer.. sebenarnye takut gak nak wat iui ni.. takut cucuk2 tang perut tu.. huhu

aquagugurl said...

tue la pasai..saya mmg pasrah je kena cucuk2 tang perut tapi husband dah decide x nak buat iui..nnti kalau husband awak x berani nak tolong cucukkan, boleh gi mana2 klinik..tapi mebi kena caj ler sikit..depend pd klinik..

chinta... said...

insyaallah..semoga semua dipermudahkan olehNya...aaminn..eh2..sama la cik p kita datang walaupun cycle sy kali ni panjang

Sizuka said...

Hubby buatkan.. alhamdulillah berjaya..

Sizuka said...

Sy pun cycle lepas pjg. huhu.. Doakan.mt 1st iui success ye. aminnn..

Nissa Kawaii said...

Semoga success! and jgn pernah putus asa taw, fwen!!

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea