Wednesday, 12 September 2012

Berurut dan harapan..

Posted by Sizuka at 1:42 am
Assalamualaikum..

Cycle ni saya sempat berurut. Kebetulan pulak mak cik hubby baru bersalin dan dia suggest sy tumpang sekali mengurut... Hubby yg  mengutarakan hal ini kepada saya.. Lalu dgn keizinan dan sokongan drpd hubby, maka saya pun berurut lah.. 3 hari berturut2.. kebetulan pulak time tu cuti 3 hari sempena merdeka.. masa berurut tu sy sdg cd 13, 14 dan 15.. Mmg sgt hampir ke hari subur.. Mak cik ni urut perut je.. Sekejap je. Sekali urut x sampai 10 minit rasenye.. Mak cik ni sgt baik... Mak Cik urut ni jugak membekalkan air doa utk saya minum..

Kata mak cik urut, rahim sy tinggi.. Ya saya boleh rasa sendiri (makcik tu suh pegang)... Kedudukannye hampir pada pusat... Lalu mak cik urut pun urut dan betulkan ke kedudukan asal.. Mmg terase perubahannye.. Makin sedap.. hehe...

Dan harapan saya biarlah kali ni saya conceive berkat mengurut drpd makcik ini dan yg pastinya dengan keizinan Allah Taala... Kalau boleh biarlah conceive sebelum wat IUI sbb plannye nak wat IUI bulan depan..

Kawan2 pls doakan utk saya...

10 comments:

aquagugurl said...

Sizuka : Insyallah,amin..moga2 berhasil :)

Zura Hasan said...

insyaAllah..semoga Allah mempermudahkan semuanya utk awk..sy pun last pegi berurut, org tu ckp rahim sy tinggi, dia betulkan kedudukan balik..dlm masa sama sy amek vit shaklee...alhamdulillah, dh lekat skrg..stlh 6 tahun menunggu...harap2 awk jugak sama....:)

Dienn said...

insyaAllah.... agar dipermudahkan.

Sizuka said...

Amin.. tq aquagugurl :)

Sizuka said...

Alhamdulillah.. tahniah utk awak n hubby.. skrg dah bape weeks? bila due? Semoga sy pun lekat mcm awak juga :)

Sizuka said...

Tq.. InsyaAllah.. Amin...

pnsusu said...

Amin..
Insyaallah ada rezeki sizuka nnt

Sizuka said...

Insyallah... Amin..

Zura Hasan said...

16hb hari tu scan doc kate dh 9weeks...insya Allah due 16/4/2013..hope sumenye akan dipermudahkn olehNya...doa sy agar rakan2 TTCians yg lain pun akn berjaya...

Sizuka said...

Alhamdulillah.. sy pun doakan zura n baby sentiase sihat.. Semoga semuanya selamat sehingga melahirkan... Amin..

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea