Tuesday, 4 September 2012

3 hari berhujung minggu kami beraya sakan!

Posted by Sizuka at 5:35 am
Assalamualaikum..

Hamboihhh.. baru nak update! Lately ni mcm byk keje sgt.. x terkejar2 den.. Tapi x tau ape bende yg sibuk sgt tuh... hahaha..

Skrg dah masuk bulan September dah kan.. Tahun ni terase mase cepat sgt berlalu.. Kdg2 tu mcm rase tahun 2012 baru je tibe.. Tp rupa2nya lagi 3 bulan je dah nak tahun 2013.. Bagi saya, mungkin tahun 2012 terasa cepat sbb kami dah duk sebumbung kot.. Kalau2 tahun2 sebelum iaitu 2010 dan 2011 masa terasa lambat berlalu sbb berjauhan dgn encik husben... Setiap hari menantikan hari jumaat berkunjung tp bila dah hari ahad mulalah nak sedey.. Semuanya disebabkan tggjwb kerja kami.. Alhamdulillah akhirnya pertukaran saya diluluskan... Syukur Ya Allah....

Berbalik pada tajuk, kami sememangnya beraya sakan... tambah pulak cuti hujung minggu 3 hari.. Memang syok ar.. Pergi open house sana sini.. g umah kawan2.. umah sedara mara... Yang bestnya, sorang pun x tanye soalan cepumas kat kami... Jumlah perjalanan kami sepanjang 3 hari beraye dan berhujung minggu adalah sebanyak 630km!

Pak cik hubby pun heran apesal lah kami ni beraye sakan... dia kate dulu dia n wife dia mase berdua jarang nak beraye sgt, bila dah ade baby (adopted), baru la diorang beraye sakan.. Mak cik hubby ni TTC dah 15 tahun.. Sungguh tabah mereka ni.. Nnt saya akan ceritakan ttg mereka di entry yg lain.. InsyaAllah...

Tapi bagi kami, tahun ni kami beraye sakan sbb ini lah tahun pertama kami boleh beraye lame2..Banyak mase... Sblm ni kan berjauhan.. jadi mase amat terhad...

Hm... ok lah.. jumpe lagi..  :)

0 comments:

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea