Thursday, 23 August 2012

Salam Aidilfitri 1433

Posted by Sizuka at 10:26 pm

Assalamualaikum wbt kawan2 yg dikasihi..

Alhamdulillah hari dah 5 hari kita menyambut Syawal.. Saya dgn rendah diri ingin memohon kemaafan jika ada salah dan silap saya..

Tahun ni kami meraikan lebaran bersama-sama family saya.. Raya kedua ptg kami bergerak ke rumah keluarga hubby..

Skrg ni sy berada di rumah mertua.. Dah 3 hari di sini.. InsyaAllah akan balik ke rumah sendiri pada Ahad ni..

Jemput lah beraya di rumah saya.. Emel saya di sweetbaby.cutebaby@gmail.com.. Nnt sy akan beri alamat dan no fon... Boleh la kita berkenalan sambil makan2..  :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

aquagugurl said...

Salam Aidilfitri sizuka & somi.. :-)

Ina Haireina said...

selamat hari raya.. :)

PutriesNoora said...

selamat hari raya sizuka!=)

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea