Friday, 27 July 2012

Sambut puasa di kg

Posted by Sizuka at 6:25 am
ASSALAMUALAIKUM WBT

Amboihhh lama sungguh sy x update belog ini.. ada la dekat seminggu kot.. x sempat pun ada, malas pun ada.. hehehe...

Alkisahnya..kami sambut Ramadhan di rumah parents sy.. pas balik keje jumaat tu, kami bersiap2 dan bergerak pas maghrib.. sebelum sahur kami sampai.. Alhamdulillah...

Bile balik rumah parents saya, bazaar Ramadhan mmg wajib kami pergi.. Mmg sgt dekat ngan rumah.. Jalan kaki aje..

Hari 1st puasa nak beli kambing grill.. alahai ramai org pulak.. hari kedua pulak dah habis lorrr wlupun masa tu baru kul 6..

Balik kali ni hubby sempat mengurut 2 kali.. Alhamdulillah x teruk sgt keadaan hubby.. menurut tukang urut, otot hubby bengkak.. tu yg sakit... Tp urat di kaki lak yg agak teruk.. kesan accident mase hubby belajar dulu.. dlm 4-5 tahun lepas..  InsyaAllah akan diusahakan urut lg pasnih..

Bercakap mengenai bulan puasa ni, sy x lah memasak sgt setakat ni.. Beli di bazaar je.. tp bila g bazaar, tgk mcm x best je..maka niat di hati nak masak lah utk berbuka.. tp mcm x sempat.. sbb sy kul 6 baru sampai umah.. waktu berbuka lak around 7.30pm kan.. huhu....

Hmm..caner tu...




2 comments:

aquagugurl said...

oo..balik kampung yeak..

Eika Azis said...

Masak lepas berbuka macam kite! :)

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea