Monday, 14 May 2012

Susu kambing + kurma

Posted by Sizuka at 10:48 pm

Alhamdulillah.. Akhirnya saya dan hubby dah minum pun susu kambing + kurma..

Rasenye? Sedap hokay. Minum sejuk2 mmg best!


Susu kambing tu hubby belikan mase kami pi pasar malam. Kebetulan hari tu ade org jual. Beli 2 botol. Botol kecik je.


Td selepas makan malam, kami minum. Sy genggam kurma 2 biji kurma. Hubby pun sama. Kemudian selawat nabi dan niat. Kurma tu sy x blend pun. Juz hancurkan guna sudu n sedikit air panas. Mudah nak hancurkan sbb kurma tu lembut. Pastu campur ngan susu td dan minum.


InsyaAllah dlm minggu ni akan habiskan 1 botol lg. Kami cadang nak minum sekerap yg boleh. InsyaAllah..


=)


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 comments:

::EIDA:: said...

Bestnya boleh amalkan petua ni.. Ida kalau minum susu tu terus muntah.. huuuu~

aquagugurl said...

Sizuka,sedapkan susu kambing ngan kurma ni..manis2 je..awak beli 1 botol susu kambing tu baper?kat ofis saya ni,besar sikit dari botol vitagen tu RM5.50..

Anugerah Terindah Diaries said...

gud luck dear.. teruskan minum susu kambing + kurma ni yerr...semoga ade rezki lepas ni.. amin~

Suwaibah YS said...

hurrmmm... leh tau ape khasiat dia? :P
ketinggalan plak..hehhehe

Sizuka said...

haah sedap.. sy beli mahal jugak.. pun besar sikit dr botol vitagen tu.. yg cap warna biru tu.. rm7/botol.

aquagugurl said...

sizuka, mmg susu kambing mahaikan..adik saya pun beli besar botol mineral yg kecik tu,RM10..

Suwaibah : akak tolong jawabkan..susu kambing blend ngan kurma ni petua utk hamil..

Sizuka said...

Alhamdulillah boleh..

Sizuka said...

Amin, terima kasih..

Suwaibah YS said...

OOO..Oke..heheh
mmg kna cuba gak la ni :P

Sizuka said...

Cuba la.. boleh tingkatkan kesuburan suami isteri. InsyaAllah..

Sizuka said...

Aquagegurl: hmm tu laaa..agak mahal..ingat nak cari tempat yg jual murah ckit.. haritu sy beli rm7 sebotol. lebih kurang 200ml..

Mummy Wanna Be said...

husb chenta beli rm4 1 botol 250ml. tak tau la harga sebenar berapa sebab kirim kat kawan dia..kt area kg kawan dia ada penternak kambing

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea