Friday, 18 May 2012

Salah majalah.. bukan Pa&Ma tapi...

Posted by Sizuka at 7:59 pm

Td ptg sy ade buat entry pasal PCOS dalam majalah Pa&Ma. Malangnya saya sebenarnya tersilap. Artikel pasal PCOS tu sebenarnya dalam majalah lain. Huhu.. Alahai.. Maafkan saya..


Semasa entry ptg td ditulis, saya belum beli lagi majalah Pa&Ma edisi June 2012.. Mase blk kerja td baru singgah kedai dan beli. Tp bila balik rumah, belek punya belek.. Sekali x de.. Sah, saya tersilap. Rasa bersalah pun ade. Huhu.. Saya terlalu ghairah nak share info tersebut kerana 2 hari lepas sy mmg ade belek majalah tersebut di kedai buku yang menyiarkan artikel pasal PCOS. Sy lupa majalah apa. Harmoni atau Keluarga klu x silap..


Maafkan saya sekali lg..


Oleh itu, entry sebelum tu sy dah delete utk elakkan kekeliruan..
Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

Sinar Cahaya said...

Pa&Ma dan Mami Baby,2majalah ni memang wajib saya beli tiap2 bulan..best kan?

Sizuka said...

Ye betul tu. Sgt best. Pa&Ma mmg sy pernah miss beli tiap2 bulan..

Sizuka said...

Ye betul tu. Sgt best. Pa&Ma mmg sy x pernah miss beli tiap2 bulan..

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea