Friday, 11 May 2012

Clomid 3rd Cycle

Posted by Sizuka at 3:36 pm

Assalamualaikum wbt


Mase 7 Mei lepas, saya dah story pasal HSG & review oleh doc hamid. Hasil drpd perjumpaan tu doc suh saya makan clomid utk try naturally dahulu bulan ini. Doc suh start makan malam itu jugak. Means start makan clomid dari CD 9 hingga CD13.. 2 biji (100mg x 5 hari)..


Tapi pada malam td iaitu semasa CD12 ( hari ke-4 makan), saya makan mcm biasa lah dlm jam 10.30pm.. Nak dijadikan cerita, ubat tu tersangkut pulak kat kerongkong.. Ahhhh sudahhhh... Mmg betul jangkaan saya, saya muntah! Pahit gila, x tahan..


** Nak tanya, agak2 sia-sia x saya makan clomid bulan ini?? Huhu..


-------> Kiranya bulan ini dapat masuk dalam perut 8 biji je sbb 2 biji tu dah terkeluar balik.. Huhu.. Hope malam ni ok jer.. Jgn la muntah lagi.. Rugi..


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

aquagugurl said...

Sizuka,ritu saya pun ada terkena..makan clomid, sekali cam tersangkut kat kerongkong.
ah,sudah..kelam kabut minum air byk2..malam esknya, saya tak telan clomid..saya kunyah2 dulu..mmg pahit giler..

Mamanurin said...

Mama selalu telan satu satu..dgn air milo tau..klu air kosong sumpah mati pun mama tak lepas nak telan eeeee

Mami Pinkish said...

waaa irizz kalau cik p dtg esok 2nd day dah boleh on clomid 50gm..hope berjaya la cycle nih..1st time nk on clomid..nerbess pun ade..

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea