Tuesday, 10 April 2012

Mee Rebus

Posted by Sizuka at 4:35 am
Rupa2nya semalam masak menu yg sama ngan Aquagugurl.. hehe.. Saja masak setelah sekian lama teringin.. Tapi kuah gelap sikit sbb kat kedai tu cuma ada keledek kaler purple jer.. Nak g kedai lain, malas... Jadi saya campur ngan kentang untuk elak kuah jadi gelap sgt.. resepi mintak kat Aquagugurl kat SINI.. lebih kurang jer resipi kita.. haha.. cuma utk mee, sy x guna mee kuning tp sy guna spaghetti...


6 comments:

aquagugurl said...

oo..awak guna spaghetti ke?saya ni x baper creative sgt..kalau resipi tu guna mee,mee le saya cari..kalau mihun,mihun ler..hehe..tpi awak punye complete..ngan tauhu semua..saya ikut dan je..

PutriesNoora said...

rajinnyaaaa!yummmy!

dhia said...

Salam singgah,
walah terliur plak dah sedapnya mee rebussss

Sizuka said...

kalau mee kuning terase mcm muak sikit.. guna spaghetti lg best :)

Sizuka said...

hihi... i love cooking...

Sizuka said...

wat sendiri mmg best!

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea