Saturday, 7 April 2012

Kisah semalam CD16

Posted by Sizuka at 12:55 am
Semalam masa balik dr kerja, kereta wat hal... lepas isi minyak kat Petronas, saya hidupkan enjin n pusing. rupa2nya saya terlanggar something, terus tayar pecah.... wooohooooo..... nnt kalau rajin saya story lah ye...

CD16 ni jatuh pada hari semalam.. iaitu 5 April.. Sampai rumah terus masuk bilik air.. Amik OPK n test... jawapannya adalah positif.. Test yang saya buat ni merupakan test pertama utk cycle ini... Tapi konfius pulak, bulan ni saya mmg x amik clomid pun.. Berbanding ngan cycle lepas, bila mana saya check pada hari ke 14 -ve, tetapi +ve pada hari ke 18... Cycle lepas saya amik clomid...

Tapi semalam saya sebenarnya saja2 wat test wlupun xde discharge seperti eggwhite tu.... still confuse.. Tapi bulan lepas ade... Tapi yg pelik bulan ni sy ade keputihan.. huhu.. Sebelum2 ni x de pun... Erkk byk betul tapi tapi tapi...

Tentang makanan tambahan pulak, saya masih teruskan dengan jus delima, asid folik dan susu kambing... Selain daripada ubat homeopati (Emm ntah2 subur awal cycle ni sbb ubat homeopati kot?)... Tapi utk bulan ini jus delima dan susu kambing sy amik x menentu sgt n kadang2 terskip terutama semasa sy bercuti lama (9 hari termasuk sabtu ahad) semasa adik saya kawen sbb tertinggal kat rumah..

Sama seperti bulan2 yg lalu, saya masih mengharapkan rezeki itu... Tapi bulan ni kami suami isteri asik x sihat je... Demam, batuk, selsema, sakit2 badan...

4 comments:

aquagugurl said...

Insyallah,dun worry dear..kalau dh rezeki x ke mana..kita usaha je..

Syazni Shamsir said...

sizuka...

mn tau awak xsihat ni,pembawakan ke...hihihi...
a'way...take care darling...jgn stress tau

Mummy Wanna Be said...

insya'allah moga ada berita baik untuk awak amin!

prog muten said...

UPT tester murah(rm1.00) dan OPK tester murah(rm1.20/pc), boleh pm atau layari blog saya kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/
(cara penggunaan pun diberi sekali), produk sy ini menguji adakah anda hamil-(upt) dan mengetahui masa subur anda dalam usaha mendapat zuriat(opk) secara amnya,bole hubungi nor 0148004302

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea