Tuesday, 3 April 2012

Demam

Posted by Sizuka at 1:10 am
Balik umah parents hubby, saya demam.... start dari sabtu petang..

Tapi sebenarnya sy dah mula batuk dr seminggu yg lepas.. Sudahnya saya demam.. Mungkin tonsil bengkak... tp x jumpa doc pun...

Dan hari ni badan masih lg rasa x best.. Mata rase sgt berat. Mengantuk yg teramat. Padahal saya cuma makan paracetamol jer.. Mungkin disebabkan tidur yg terganggu kerana kerap terjaga..

Tapi sebenarnya sejak balik dr bercuti lama iaitu semasa adik saya kawen, saya mmg x de mood sgt nak kerja. Saya sering rasa mengantuk setiap masa... kat office, saya boleh sempat terlelap di kerusi. Mujur dalam bilik sendiri.. huhu.. Tapi x kan lah semua ni disebabkan kesan ubat homeopati.. X kan la kot... Sbb ubat homeopati ni bukannya ada drugs pun... Ataupun mungkin disebabkan saya sememangnya asik fikir nak duk berehat di rumah je.... Maka dengan itu, saya rasa mengantuk.. hehhehehhe...

0 comments:

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea