Tuesday, 24 April 2012

CD34: Puasa Ganti

Posted by Sizuka at 1:03 am
Hari ni saya CD34... masih belom period...
Tapi utk bulan ini saya hanya rasa mild je rasa senggugut nak period.. x seperti bulan2 sebelum ni.. Sakitnya kdg2 sampai rase nak marah2 jer. huhu..

Dan hari ni, saya berpuasa ganti.. Kalau tolak hari ni, ada lagi baki 5 hari...
Tapi harap sgt Cik P x menjenguk. kalau nak dtg sgt dah pun biarlah selepas maghrib...
Erkkk.. boleh gitu? Hehehe..

Utk tahun ni, kitaran haid saya yg paling singkat ialah 32 hari.. dan paling lama 36 hari...
Kalau dah selepas 36 hari tu, hajat di hati nak wat UPT.. Huhu... Sgt la berangan nak dapat double line walaupun xde langsung tanda2 preggy... hihi... Apa2 pun semua ni kuasa Allah SWT...

Tapi x mengharap sgt sbb sepanjang bulan 4 ni saya batuk teruk sampai rasa nak terkeluar bijik mata... pastu asik la selsema dan bersin x hengat.... Kat bawah tu pun setiap kali batuk akan rasa mcm nak terjatuh/terkeluar...

Ok lah.. sekian.....

0 comments:

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea