Friday, 27 April 2012

Balik kampung

Posted by Sizuka at 7:36 am
Assalamualaikum wbt

Hari ni kami akan pulang ke kg saya.. Esok amik cuti.. Tapi x dapat sambung sampai selasa sbb isnin tu hubby kena keja.. huhu...

Malam ni kami akan bergerak, mungkin selepas maghrib dan terus ke rumah tok di Bandar Baharu, Kedah.. Esoknye hari jumaat kami akan ke Pantai Merdeka bersama mak, abah, adik2 n adik ipar. Sbenarnya kami ke sana sbb tempat keje abah saya buat family day. Utk family saya, kami amik apartment. Yang bestnye x saba nak men sukaneka.. Haha.. Riang gumbira seperti kanak2 ribena. Jumaat malam lagi best kate abah sbb ade BBQ noks! Siap ade kambing panggang... Di samping tu ade gak sesi karoks. Kate encik suami, dia nak karoks mlm tu.. tp x tau la jd ke tidak, sbb dia pemalu.. hihi... Selalu hubby nyanyi ngan saya (tp sy x nyanyi yer  :p) n sepupu2 atau kawan2 die... Ni ngan org2 yg x dikenali... Hubby plan nak naik bot g tanjung dawai. Ramai yg kata kat ctu best.. Byk jual hasil laut kering... We ols cadang nak beli sotong kering yg boleh mkn terus tu..

Lepas habis family day kami akan balik umah family saya.. Wlaupun sekejap tp haruzz balik. Windu kat ikan2 guppy ku... hehe.. Dan yg best, mak n abah dah simpan buah mangga harumanis utk.. Weeee... Tgh musim kat sane... hihi.. Saya mmg peminat buah mangga.. Sodap! Tapi x leh mkn byk2 ler.. Manis... huhu

Jap g kul 5.. Zasss balik umah.. Kemas2 ape yg patut.. Pastu siapkan sandwich telur n sardin... Utk di ngap2 dalam kete... hehe

1 comments:

aquagugurl said...

selamat berfamily day sizuka..

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea