Tuesday, 20 March 2012

Rezeki

Posted by Sizuka at 12:03 am
Assalamualaikum semua!

Rase mcm lame sgt x update... rase hampir 2 minggu gak laaa.... Tajuk entry pun main letak jer sbb x tau nak letak ape.. hehe

Hari ni baru naik keja selepas bercuti dari 9hb lepas... mmg rase sekejap sgt... Bab cuti mmg seronok tp bila dah naik keje mood mcm hampeh je... haha

Alhamdulillah adik perempuan saya telah selamat dinikahkan dengan pasangan pilihan hatinya pada sabtu 10hb.. Majlis persandingan pula pada 11 Mac.. Seterusnya majlis bertandang di pihak lelaki pada 17 Mac... Alamdulillah semuanya berjalan dgn lancar...

Sebenarnye REZEKI yang saya maksudkan ialah apabila saya mendapat buah zuriat, pemberian dari mak kawan saya yg baru balik dr menunaikan umrah... dan semalam, dapat lagi. Juga pemberian org, iaitu ibu kepada baby yg mak saya mengasuh.... Dia juga baru balik dr menunaikan umrah.. Siap ngan akar fatimah... Alhamdulillah dan syukur.. InsyaAllah dlm masa terdekat ni kami akan proses buah zuriat tersebut...

Sewaktu tempoh bercuti juga saya sempat ke pusat rawatan homeopati... ditemani mak dan abah... cik abg x dapat teman sekali sbb terpaksa bekerja... Byk jugak ubat2 yg saya dapat.. antaranya untuk sistem perkumuhan, sistem kalenjar, tiub fallopio dan juga set utk resdung... Untuk suami pulak dapat ubat utk turunkan berat bdn n ubat utk menambah bil sperm.... utk saya doc cuma bg ubat utk 2 minggu.. suami pulak 1 bulan... kalau sesuai/serasi, ubat2 yg diambil tu boleh diteruskan...

ok..setakat ni saja.. mata sgt la ngantuk sbb mlm td sampai rumah hampir jam 3 pagi.... huhu

3 comments:

Mamanurin said...

patutlah diam aje adik sorang ni rupanya sebuk buah kenduri. akak pun ada ni buah zuriat ang keras tu hehehe

Sizuka said...
This comment has been removed by the author.
Sizuka said...

adik kawen...saja cuti seminggu...kat umah pulak x on9..broadband x bayar...kui3.... plan ngan hubby nak proses buah zuriat.. kawan ajar, balut dulu buah tu ngan kain sebelum ketuk...

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea