Wednesday, 7 March 2012

Positif!

Posted by Sizuka at 2:30 am
Hahahaha.. saje je wat gempak!

Sebenarnya semalam saya CD18... saja gatai tangan guna OPK tu... test.. pastu naik double line..
Sah! semalam hari saya subur.... Alhamdulillah.... Sebenarnya semalam masa kat tempat kerja seharian rasa senak2 kat bawah perut... rase mcm keras jer.. tu yg balik terus test tuh....


(Gambar x de sbb henpon tertinggal kat rumah.. tp x tunjuk pun xper, lainlah klu +ve pregnant...gagagaga)


Hmm... lambat gak kan saya subur walaupun amik clomid.... Sebelum tu test masa CD14... tp hampeh je... cuma 1 line.. Sbb masa tu bajet dah subur...


Apakah ada miracle bulan ini? Tunggguuuuuuuuuuuu..............


Apa2 pun yg penting jgn putus ikhtiar, berdoa dan tawakal...


Chaiyok!

9 comments:

PutriesNoora said...

InsyaAllah..amin=)

Sizuka said...

amin....

Nia said...

cam saya pd cycle lepas, even amik clomid pun, waktu subur pada CD34...lagi lambat u...huhuhu...anyway, selamat berkasih sayang..hehe

Sizuka said...

ooo..lg lambat ye.. xpe, at least kite tetap ade waktu subur...

hikari said...

wah.. teringat OPK saya positif cycle lepas.. terus dapat BFP kat UPT.. insyaAllah, awak pun sama sizuka..

lepas dapat double line OPK.. waktu menetas dalam 12-36 jam.. berusahalah sekarang ya!

Sizuka said...

Hikari, sy sebenarnye rase mcm confuse pulak.. entah2 masa CD17 dah subur..

Syazni Shamsir said...

hopefully menjadi ye lps ni....;).....jgn renyah2 sgt...take care....;)

Sizuka said...

tq syazni.. InsyaAllah =)

prog muten said...

UPT tester murah(rm1.00) dan OPK tester murah(rm1.20/pc), boleh pm atau layari blog saya kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/
(cara penggunaan pun diberi sekali), produk sy ini menguji adakah anda hamil-(upt) dan mengetahui masa subur anda dalam usaha mendapat zuriat(opk) secara amnya,bole hubungi nor 0148004302

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea