Thursday, 8 March 2012

Gembira tapi resah

Posted by Sizuka at 3:07 am
Hye uols!

Bermula Jumaat ini, 9 Mac sehingga 18 Mac saya akan balik kampung... Memang sengaja amik cuti lama... Sebenarnya adik saya nak kawen... Tapi kakak dia yg lebih2...kui3... Adik saya ni muda setahun je dari saya.... Happy for her... Dan hari ni juga hari jadi dia yang ke 26.. Happy Birthday adik... Selamat Pengantin Baru.. Akak sayang adik....

Tapi yg resahnye ialah dalam hati ni kadang2 tersimpan satu perasaan yg x baik... Risau sekiranya adik saya yg akan pregnant dulu... huhu....

Astagfirullahalazim.... Mintak dijauhkan perasaan tersebut.... Ye saya tahu, semuanya perancangan Allah... Tapi kadang2 hati saya x kuat....

Semoga kesabaran saya akan bertingkat... Semoga keimanan akan bertambah lagi....

Yang baik itu datangnya dari Allah... Yang buruk itu dari saya....

4 comments:

Syazni Shamsir said...

sizuka

saya penah rase mcm awak rase...saya tmpg sedih jugak...;(...hopefully awk kuat ye,jgn ikutkan sgt & kena sedia dr mental fizikal,sure punya awk blk kg,org2 kg akan bertanya...take care...

Nia said...

saya pun tengah mengalami rasa yg sama..adik ipar dah ada 2 anak, hujung tahun lepas adik kahwin. Skg pun dah sibuk usaha nak preggy, siap makan telur aym kg etc...sy dulu pun xde la smpai camtu...huhuhu...

Sizuka said...

InsyaAllah mudah2an sy kuat fizikal dan mental.. klu boleh x nak ikut perasaan sgt.. pasal org2 yg bakal bertanye tu pun nnt x tau la... sy anggap je sebenarnye dia doakan utk kite...

Sizuka said...

sy pun mase baru2 kawen x de la makan telur ayam kg semua...juz jaga makan n penah urut..sbb PJJ.. Alhamdulillah bila dah dapat duk sekali ni yg usaha mcm2..

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea