Wednesday, 15 February 2012

Negative!

Posted by Sizuka at 11:48 pm
Entry yg sebelum ni ada saya ceritakan yg saya dah rasa sakit2 badan n senggugut seperti kebiasaan yg dialami.... Klik SINI.... Dlm hati still simpan harapan yg saya pregnant sbb bulan ni saya telah diberi clomid n pregnyl... kebetulan pulak saya baru je beli UPT 1 dozen.... hoho.. amik ko...   =)

Dan semalam, pada CD30 saya wat UPT...pagi2 bgn tido terus buat dan resultnya adalan NEGATIVE!

Perasaan???? Alhamdulillah saya dapat kawal perasaan... No nangis2... Yang penting kena byk2 sabar.... Emosi kene jaga.. Kalau stress lagi susah....

OK...bertenang... Cuba dan usaha lagi..... =)

4 comments:

Mamanurin said...

yes!!! usaha lagi..moga kita berjaya atas usaha kita yang tak mengenal jemu..atas kedegilan kita kan kan

Sizuka said...

InsyaAllah kami x akan jemu berusaha =)

Hanim Salleh said...

chaiyok!!!

Sizuka said...

chaiyok chaiyok.. hehe

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea