Wednesday, 29 February 2012

Iklan Dumex Dugro

Posted by Sizuka at 7:01 pm
Korang perasan x kat TV selalu keluar iklan susu Dugro?? Alaaa..yg ade budak lelaki pakai baju warna hijau umur dalam 4 tahun tu??

Mase tgk iklan ni encik suami tetibe bersuara:

Abg: Anak kite nnt mesti lebih kurang mcm ni kan?
Saya: Emm....kenapa pulak?
Abg: Tgk tu rambut die kerinting, putih. Comel.
Saya: Yeke..

Kebetulan encik suami berambut kerinting n saya pulak berambut ikal.. kulit kami lak masing2 nak dikata cerah x jugak.... Kulit orang Melayu lah katakan..... hehe

Lepas encik suami cakap mcm tu rasa mcm nak nangis pun ada... dah berkolam air mata ni... Terharu kata2 tu keluar dr mulut dia... Selama ni dia senyap jer.. Rupa2nya dia pun mmg ternanti2 kehadiran cahayamata... Cuma selama ni dia cool jer... X tunjuk sgt perasaan dia...

OK lah... sekian saja... bye  =)

1 comments:

Mamanurin said...

kan..sgt susah nak tahhu perasaan orang lelaki

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea