Monday, 27 February 2012

Hati ini sayu...

Posted by Sizuka at 5:25 pm
Pagi td bukak facebook... tetibe terbace status kawan yg baru je pregnant.... dia baru kawen 8 bulan.. Rezeki dia dah sampai.... Walaupun hati ni bagaikan tersentap tp saya gagahi jua mengucapkan tahniah kepada kawan saya tu... Setiap kali tahu kawan2 atau sedara mara pregnant mmg hati dan perasaan saya tersentap, sedih... emo sgt.. tp saya hanya menangis dalam hati.... daripada luar mmg saya berpura-pura ok dan gembira.... Tapi kita mmg x boleh terlalu ikutkan perasaan sgt... Ikut hati badan binasa...  Takut juga kalau perasaan sedih ni akan mengganggu hormon...

Setakat ni kalau ada kawan2 rapat atau sedara yg pregnant kadang-kala saya minta diaorang tolong doakan utk saya.. Yelah doa ibu mengandung ni kan mustajab....

Saya sangat rindukan sang permata hati..... Anak soleh dan solehah... Anak yg akan membacakan Yaasin utk kami bila kami sudah tiada nanti.....

7 comments:

Hanim Salleh said...

akk akan mendoakan juga u tk sizuka... sabar eh dear... akk lalui perasaan ini 12 tahun :D

Hanim Salleh said...

nnt pm akk nama penuh eh... mana tau bole doa utk sizuka :D hantar kat teacherhoneym@gmail.com

eimma's said...

sabar ye..saya pun mendoakan rakan2 ttc saya yang lain akan murah rezeki

Syazni Shamsir said...

hi sizuka...

tersedih la jugak bc entry awak ni...;)...I'Allah usaha kita semua akan berhasil

***i'm ready ur follower....tq***

Sizuka said...

tq eimma...

Sizuka said...

aka, sy dah pm nama sy tau.. tq ye akak....

Sizuka said...

Amin... mudah2an semuanya akan menjadi realiti.....

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea