Saturday, 25 February 2012

Alhamdulillah, tahniah...

Posted by Sizuka at 2:11 am
Hari ni saya baru dapat tau pemilik blog Tintaku Nurryama hamil.. agak lambat saya mengetahui berita tersebut...

Apa2 pun saya nak ucapkan tahniah kepada beliau n suami... Alhamdulillah sampai sudah rezeki mereka...  Bila tahu org lain dah hamil, saya pun semakin berkobar2 nak wat segala usaha yg termampu... InsyaAllah saya yakin rezeki itu akan sampai juga... Cuma x tau je bila.....

Semoga pemilik blog Tintaku Nurryama ini sentiasa berada di dalam lindungan dan rahmat Allah Taala serta diberi kesihatan yg baik sehingga selamat melahirkan...

Kepada kawan2 lain, jom kita usaha tanpa jemu.. Chaiyokkkk chaiyokkkk!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Menggapai Bintang... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea